Nieuws/blog
Vacature – Office manager
Parttime, ± 8–16 uur per week
Vacature sluit 31-12-2025
Heb jij oog voor detail, gevoel voor sfeer en communicatie, en steek je graag de handen uit de mouwen?
Wij zoeken een bureau-assistent voor 8 tot 16 uur per week die ervoor zorgt dat ons bureau op rolletjes loopt – zowel offline als online.
Wat ga je doen?
In deze ondersteunende rol zorg je voor een prettige, overzichtelijke werkomgeving én voor onze zichtbaarheid naar buiten.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het bijhouden van onze social media (LinkedIn, Instagram);
- Het selecteren van projectbeelden en het schrijven of redigeren van korte teksten;
- Salesondersteuning: helpen bij het inplannen van afspraken met klanten en potentiële klanten;
- Administratieve werkzaamheden: inboeken, verzenden en opvolgen van facturen;
- Ondersteunen bij het opmaken van presentaties, offertes en andere documenten;
- Contact onderhouden met leveranciers, dienstverleners en bestaande klanten;
- Zorgen dat het kantoor representatief oogt en goed bevoorraad is;
- Kleine praktische kantoorwerkzaamheden.
Wat zoeken we?
- Je hebt interesse in het vakgebied van ons bureau;
- Je werkt gestructureerd, kunt zelfstandig uit de voeten en houdt van afwisseling;
- Je hebt gevoel voor beeld én taal en vindt het leuk om posts te maken;
- Je bent niet bang om de telefoon op te pakken om mensen te woord te staan of te benaderen;
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je bent beschikbaar voor 8 tot 16 uur per week (dagen in overleg);
- Het is een pré als je in het bezit bent van een rijbewijs.
Wat bieden we?
- Een fijne werkomgeving in een creatief team;
- Flexibele werktijden, in overleg af te stemmen;
- Marktconforme vergoeding;
- Een diverse werkdag waarin je echt iets toevoegt.
Interesse?
Stuur een korte motivatie (en eventueel een voorbeeld van eerder communicatie- of social-werk) naar Jobs@mckarchitectuur.nl.
We kijken uit naar je bericht!